Referent zákaznického servisu
OBSAZENO
Pracovní náplň:
- Pracovník samostatně komunikuje v provozních záležitostech se skladovými klienty, zpracovává požadavky v IS.
- Odpovídá za efektivní využívání materiálních finančních zdrojů
Požadujeme:
- Flexibilní přístup, schopnost týmové práce, samostatnost, osobní odpovědnost a aktivitu při řešení provozních záležitostí
- Znalost práce s PC na uživatelské úrovni
- AJ nebo NJ - základní znalosti
- Odolnost vůči stresu, důslednost svědomitost
Co můžete očekávat?
- Férový plat, cílové odměny a jiné benefity
- Přátelskou atmosféru ryze české společnosti
- Ocenění Vaší práce
- Dovololenou 5 týdnu
- Zdravotní péči
- Příspěvěk na stravování
- Zaměstnanecký, zvýhodněný telefonní tarif
- Příspěvky na sport, kuturu a zdraví
Místo výkonu práce:
CTPark Brno South, K Letišti 1792/1, 664 51 Šlapanice
*Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních dat dle zákona 101/2000 Sb.